Семенець, С. П., Семенець, Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». с. 22-23.
|
Text
Download (218kB) | Перегляд |
Опис
У роботі представлено концептуальні засади особистісно-розвивальної математичної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерес до математики, навчально-математична діяльність,математичні здібності, концептуальна модель |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 22 Груд 2015 13:41 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |