Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу

Семенець С. П., Семенець Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». С. 22–23.

[img]
Preview
Текст
Download (218kB) | Preview

Анотація

У роботі представлено концептуальні засади особистісно-розвивальної математичної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтерес до математики, навчально-математична діяльність,математичні здібності, концептуальна модель
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 22 Груд 2015 13:41
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу