Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу

Семенець, С. П., Семенець, Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». с. 22-23.

[img]
Перегляд
Text
Download (218kB) | Перегляд

Опис

У роботі представлено концептуальні засади особистісно-розвивальної математичної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтерес до математики, навчально-математична діяльність,математичні здібності, концептуальна модель
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 22 Груд 2015 13:41
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу