Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень

Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. С. 87–89.

[img]
Preview
Текст
Download (447kB) | Preview

Анотація

У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: методологія, теорія, розвивальне навчання математики
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 28 Груд 2015 10:12
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу