Семенець С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. С. 87–89.
Preview
Semenets_Metodologiya_i_teoriya_rozvyvalnogo_navch_matem.pdf
Завантажити (447kB) | Preview
Анотація
У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | методологія, теорія, розвивальне навчання математики | 
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика | 
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики | 
| Користувач: | А. М. Бойко | 
| Дата подачі: | 28 Груд 2015 12:12 | 
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:22 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. 2015. С. 87–89. | 


