Соціальна відповідальність та етика в маркетингу

Дударчик В., Пойта І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". С. 75–82.

[img]
Preview
Текст
Download (382kB) | Preview

Анотація

В статті розкрито теоретико-методичні та практичні аспекти соціальної відповідальності та етики а маркетингу. Визначено перспективні напрями розвитку соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність, етика в маркетингу.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Січ 2016 08:08
Оновлення: 14 Січ 2016 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19861

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу