Ефективність використання елементів еротики у рекламі

Кириченко В. В., Божук Інна (2015) Ефективність використання елементів еротики у рекламі. Прикладні психології аспекти особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). С. 100–102.

[img]
Preview
Текст
Download (410kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: реклама, еротизм, лібідо, базові потреби
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Віктор Васильович Кириченко
Дата подачі: 15 Січ 2016 11:14
Оновлення: 15 Січ 2016 11:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19887

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу