Гордієнко, О. А.
(2014)
Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах.
Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. – Психолго-педагогічні науки (3).
с. 151-155.
Опис
У статті розглянуто актуальні проблеми вивчення морфемної будови слова на уроках рідної мови в початкових класах в аспекті його розвивальних можливостей для учнів. Розв’язання означених проблем є досить актуальним для формування професійних умінь студентів – майбутніх учителів початкової школи у викладанні рідної мови. Розкрито актуальність висвітлення означених проблем, проаналізовано їх місце в сучасних лінгвометодичних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам описано спеціальні вправи, які реалізовують розвивальну спрямованість уроків вивчення словотвору. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |