Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології

Чупріна, О. В. (2014) Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року). с. 193-195.

[img]
Перегляд
Text
Download (218kB) | Перегляд

Опис

Будь-яка система навчання припускає наявність як позитивних, так і негативних аспектів. Використання мультимедійних технологій в початковій школі припускає в основному орієнтування на ігрові форми, на роботу з програмним забезпеченням ігрового й навчально-тренувального характеру. Зрозуміло, що ігрова навчальна діяльність є дуже привабливою для молодших школярів. Але комп'ютерна ігрова і навчальна види діяльності мають деяку специфіку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: технологія, мультимедіа, початкова школа, психологічні особливості учня
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 22 Січ 2016 23:19
Останні зміни: 22 Січ 2016 23:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20045

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу