Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології

Чупріна, О. В. (2014) Використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі у площині педагогічної психології. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Кіровоград 9 – 10 квітня 2014 року). pp. 193-195.

[img]
Preview
Text
Download (218kB) | Preview

Abstract

Будь-яка система навчання припускає наявність як позитивних, так і негативних аспектів. Використання мультимедійних технологій в початковій школі припускає в основному орієнтування на ігрові форми, на роботу з програмним забезпеченням ігрового й навчально-тренувального характеру. Зрозуміло, що ігрова навчальна діяльність є дуже привабливою для молодших школярів. Але комп'ютерна ігрова і навчальна види діяльності мають деяку специфіку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технологія, мультимедіа, початкова школа, психологічні особливості учня
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 22 Jan 2016 23:19
Last Modified: 22 Jan 2016 23:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20045

Actions (login required)

View Item View Item