Прус А. В. (2007) Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО - 2007).
Preview
Prus_Potentsial_prykladnoji_spryamovanosti.pdf
Завантажити (165kB) | Preview
Анотація
У статті обгрунтовано важливість здійснення гуманізації навчання та означено поняття прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика  | 
        
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії | 
| Користувач: | А. М. Бойко | 
| Дата подачі: | 05 Лют 2016 17:46 | 
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 15:11 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20177 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Потенціал прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО - 2007). 2007. | 


