Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. с. 88-96. ISSN 966-8456-54-8

[img]
Перегляд
Text
Download (715kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто організацію етапу планування навчальної діяльності вчителя та учня у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії як один із засобів реалізації компетентісного підходу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 08 Лют 2016 09:36
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20185

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу