Прус А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. С. 88–96. ISSN 966-8456-54-8
|
Текст
Download (715kB) | Preview |
Анотація
Розглянуто організацію етапу планування навчальної діяльності вчителя та учня у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії як один із засобів реалізації компетентісного підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 08 Лют 2016 09:36 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20185 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |