Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. С. 88–96. ISSN 966-8456-54-8

[img]
Preview
Текст
Download (715kB) | Preview

Анотація

Розглянуто організацію етапу планування навчальної діяльності вчителя та учня у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії як один із засобів реалізації компетентісного підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 08 Лют 2016 09:36
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20185

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу