Прус, А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. с. 88-96. ISSN 966-8456-54-8
|
Text
Download (715kB) | Перегляд |
Опис
Розглянуто організацію етапу планування навчальної діяльності вчителя та учня у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії як один із засобів реалізації компетентісного підходу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 08 Лют 2016 09:36 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 12:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20185 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |