Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання

Семенець, С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). с. 26-30.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-мето­дичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема­ тики; наведено приклад реалізації побудованої на­вчально-методичної схеми під час вивчення стар­шокласниками ірраціональних рівнянь.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 09 Лют 2016 08:27
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу