Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). С. 26–30.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-методичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема тики; наведено приклад реалізації побудованої навчально-методичної схеми під час вивчення старшокласниками ірраціональних рівнянь.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 09 Лют 2016 08:27 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |