Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання

Семенець С. П. (2008) Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчання. Математика в школі (11-12). С. 26–30.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-мето­дичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема­ тики; наведено приклад реалізації побудованої на­вчально-методичної схеми під час вивчення стар­шокласниками ірраціональних рівнянь.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 09 Лют 2016 08:27
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу