Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів

Климова, К. Я. (2010) Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів. РУТА, Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

У монографії представлено методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів- нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та власне методичних принципів навчання української мови у вищій школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми, методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів. Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали. Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ, магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами культури професійного педагогічного спілкування.

Item Type: Book
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 14 Feb 2016 08:12
Last Modified: 14 Feb 2016 08:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20234

Actions (login required)

View Item View Item