Климова К. Я. (2010) Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів. РУТА, Житомир.
монографія Климова.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У монографії представлено методичну систему формування
мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів-
нефілологів, розроблену за допомогою загальнодидактичних та
власне методичних принципів навчання української мови у вищій
школі. Окреслення філософських, лінгвістичних, психологічних
засад проблеми та аналіз якостей мовлення студентів дозволили
авторові виділити оптимальні (традиційні та інноваційні) форми,
методи, прийоми і засоби українськомовного навчання та
впровадити їх у навчальний процес педагогічних університетів.
Викликають інтерес комплекси завдань, спрямовані на оптимізацію
навчально-пізнавальної, розвивально-виховної та квазіпрофесійної
діяльності; модель поетапного формування креативності майбутніх
учителів. У додатках вміщено цікаві методичні матеріали.
Для студентів нефілологічних факультетів педагогічних ВНЗ,
магістрантів, аспірантів, учителів, викладачів і всіх, хто цікавиться
проблемами культури професійного педагогічного спілкування.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 14 Лют 2016 08:12 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 08:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20234 |