Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування

Басюк Н. А. (2014) Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал (11). С. 51–56.

[img]
Preview
Текст
Download (117kB) | Preview

Анотація

Педагогічне спілкування виступає як спосіб здійснення педагогічної діяльності й реалізації її соціальних цілей завдяки комунікативній культурі педагога. Власною комунікативною культурою педагог вищої школи формує у студентів ті особистісні якості та комунікативні вміння, які, трансформуючись, утворюють і їхню культуру спілкування. Це дасть можливість у перспективі значно підвищити культуру спілкування майбутніх фахівців. Високий рівень сформованості комунікативної культури педагога сприятиме налагодженню ефективного педагогічного спілкування з вихованцями на основі знань про етику спілкування, педагогічний такт і майстерність. У статті розглядається проблема ролі та місця комунікативної культури педагога вищої школи у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Здійснюється теоретичний аналіз поняття «комунікативна культура» педагога вищої школи як головного аспекту педагогічного спілкування, змісту її компонентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: комунікативна культура педагога, вища школа, педагогічне спілкування, комунікативні установки, комунікативні знання, комунікативні уміння.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 15 Лют 2016 07:57
Оновлення: 15 Лют 2016 07:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20252

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу