Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування

Басюк, Н. А. (2014) Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал (11). с. 51-56.

[img]
Перегляд
Text
Download (117kB) | Перегляд

Опис

Педагогічне спілкування виступає як спосіб здійснення педагогічної діяльності й реалізації її соціальних цілей завдяки комунікативній культурі педагога. Власною комунікативною культурою педагог вищої школи формує у студентів ті особистісні якості та комунікативні вміння, які, трансформуючись, утворюють і їхню культуру спілкування. Це дасть можливість у перспективі значно підвищити культуру спілкування майбутніх фахівців. Високий рівень сформованості комунікативної культури педагога сприятиме налагодженню ефективного педагогічного спілкування з вихованцями на основі знань про етику спілкування, педагогічний такт і майстерність. У статті розглядається проблема ролі та місця комунікативної культури педагога вищої школи у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Здійснюється теоретичний аналіз поняття «комунікативна культура» педагога вищої школи як головного аспекту педагогічного спілкування, змісту її компонентів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: комунікативна культура педагога, вища школа, педагогічне спілкування, комунікативні установки, комунікативні знання, комунікативні уміння.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Анна Єфімова
Дата внесення: 15 Лют 2016 07:57
Останні зміни: 15 Лют 2016 07:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20252

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу