Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Дмітренко Н. Є. (2015) Інформаційна компетентність як вагома складова професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 31–35. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (373kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається питання формування інформаційної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Освітлено актуальність проблеми; уточнено визначення інформаційної компетентності учителя іноземної мови та подано її компонентний склад; представлено рівні формування інформаційної компетентності; розроблено номенклатуру умінь, що розвиваються на основі навчальних Інтернет-ресурсів; окреслено основні положення формування інформаційної компетентності майбутнього учителя іноземної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційна компетентність, навчання іноземної мови, інформаційно-комунікаційні технології в навчанні
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2016 10:43
Оновлення: 24 Лют 2016 10:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20382

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу