Семенець, Л. М.
(2015)
Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 68-71.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано
діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі
реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють
такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально-
педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі
структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |