Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів

Семенець, Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 68-71. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (354kB) | Перегляд

Опис

У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально- педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 09:29
Останні зміни: 25 Лют 2016 09:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20422

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу