Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів

Семенець, Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 68-71. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (354kB) | Preview

Abstract

У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально- педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійно-педагогічна готовність, діяльність, діяльнісна модель
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Feb 2016 09:29
Last Modified: 25 Feb 2016 09:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20422

Actions (login required)

View Item View Item