Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності

Сіранчук Н. М. (2015) Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 72–76. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (368kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра" значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи, передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість, вольові якості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: лексична компетентність молодшого школяра, семантичний принцип навчання, градуальний принцип навчання, мовна здібність, лексико-граматична будова мовлення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:28
Оновлення: 25 Лют 2016 09:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20425

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу