Сіранчук Н. М.
(2015)
Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі
теорії мовленнєвої діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
С. 72–76.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого
школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична
будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної
компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра"
значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі
спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи,
передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість,
вольові якості.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
лексична компетентність молодшого школяра, семантичний принцип навчання,
градуальний принцип навчання, мовна здібність, лексико-граматична будова мовлення |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
25 Лют 2016 09:28 |
Оновлення: |
25 Лют 2016 09:36 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20425 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |