Сіранчук Н. М. (2015) Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (82). С. 72–76. ISSN 2076-6173.
72-76.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого
школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична
будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної
компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра"
значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі
спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи,
передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість,
вольові якості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексична компетентність молодшого школяра, семантичний принцип навчання, градуальний принцип навчання, мовна здібність, лексико-граматична будова мовлення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Лют 2016 09:28 |
Оновлення: | 25 Лют 2016 09:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20425 |
ДСТУ 8302:2015: | Сіранчук Н. М. Процес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 4 (82). С. 72–76. |