Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори

Халимон І. Й., Шевченко С. І., Штепура А. П. (2015) Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 77–82. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (378kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: когнітивна метафора, вчитель іноземної мови, рефлексія
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:31
Оновлення: 25 Лют 2016 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20428

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу