Халимон, І. Й., Шевченко, С. І., Штепура, А. П.
(2015)
Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної
мови за допомогою метафори.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 77-82.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в
професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно
до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з
метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими
концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |