Халимон І. Й., Шевченко С. І., Штепура А. П. (2015) Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 82. С. 77–82. ISSN 2076-6173.
77-82.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність застосування когнітивної метафори як рефлексивного прийому в
професійній підготовці вчителя іноземної мови. Розглянуто класифікацію метафор вчителя відповідно
до 4-х філософських концепцій освіти. Створені майбутніми вчителями метафори аналізуються з
метою виявлення: 1) загальних тенденцій у сприйнятті образу вчителя; 2) кореляції з філософськими
концепціями освіти; 3) можливих змін у сприйнятті образу вчителя в процесі професійної підготовки.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | когнітивна метафора, вчитель іноземної мови, рефлексія |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 25 Лют 2016 11:31 |
| Оновлення: | 25 Лют 2016 11:39 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20428 |
| ДСТУ 8302:2015: | Халимон І. Й., Шевченко С. І., Штепура А. П. Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 82. С. 77–82. |


