Байда, М. В.
(2015)
Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та
перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 83-87.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано взаємозв'язок між класичними технологіями кооперативного навчання і
такими інноваційними технологіями проведення занять, як технологія перевернутого навчання,
технологія змішаного навчання. Виділено технологію кооперативного командного викладання.
Окреслено особливості взаємозв‟язку зазначених технологій у процесі професійної підготовки майбутніх
учителів-філологів. Запропоновано зразки відповідних завдань із використанням даних технологій при
викладанні фахових дисциплін.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
технології кооперативного навчання, перевернуте навчання, змішане навчання,
кооперативне командне викладання, вчитель-філолог, фахова підготовка |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
25 Лют 2016 09:38 |
Останні зміни: |
25 Лют 2016 09:45 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20434 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |