Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів

Байда М. В. (2015) Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 83–87. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (624kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано взаємозв'язок між класичними технологіями кооперативного навчання і такими інноваційними технологіями проведення занять, як технологія перевернутого навчання, технологія змішаного навчання. Виділено технологію кооперативного командного викладання. Окреслено особливості взаємозв‟язку зазначених технологій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Запропоновано зразки відповідних завдань із використанням даних технологій при викладанні фахових дисциплін.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технології кооперативного навчання, перевернуте навчання, змішане навчання, кооперативне командне викладання, вчитель-філолог, фахова підготовка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Лют 2016 09:38
Оновлення: 25 Лют 2016 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20434

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу