Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів

Палько, І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 108-112. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (688kB) | Перегляд

Опис

У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного, оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця соціальної сфери.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 10:01
Останні зміни: 25 Лют 2016 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20440

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу