Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів

Палько, І. М. (2015) Когнітивний компонент у структурі моделі формування міжкультурної толерантності у професійній підготовці соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 108-112. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (688kB) | Preview

Abstract

У статті подано характеристику авторської моделі формування міжкультурної толерантності майбутнього соціального педагога, що включає п'ять взаємопов'язаних блоків: цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-результативний, діагностичний тощо. Для детальної характеристики моделі формування міжкультурної толерантності розглянуто зміст її компонентів, а саме: когнітивного, аксіологічно-мотиваційного, діяльнісно-практичного, перцептивно-афективного, оціннісно-рефлексивного. У контексті їх загальної характеристики наголошено на потенціалі когнітивного компоненту як однієї із фундаментальних основ процесу формування компетенцій, що формують міжкультурну толерантність майбутнього соціального педагога як особистості та фахівця соціальної сфери.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжкультурна толерантність, соціальний педагог, модель формування, професійна підготовка, когнітивний компонент
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 25 Feb 2016 10:01
Last Modified: 25 Feb 2016 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20440

Actions (login required)

View Item View Item