Велікдус К. В., Яворська Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир.
|
Текст
Download (3MB) | Preview |
Анотація
Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Ключові слова: | Молодший шкільний вік, рухливі ігри, рухова активність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | К.Ю. Пелешок |
Дата подачі: | 29 Лют 2016 06:48 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20460 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |