Маніпулятивний вплив слова журналіста на свідомість аудиторії

Зайко, Л. Я. (2015) Маніпулятивний вплив слова журналіста на свідомість аудиторії. Редакторська і журналістська майстерність : Збірник матеріалів IX Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2015 р.. с. 61-63.

[img]
Перегляд
Інший (тези)
Download (300kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата внесення: 16 Трав 2016 21:05
Останні зміни: 16 Трав 2016 21:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20950

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу