Маніпулятивний вплив слова журналіста на свідомість аудиторії

Зайко Л. Я. (2015) Маніпулятивний вплив слова журналіста на свідомість аудиторії. Редакторська і журналістська майстерність : Збірник матеріалів IX Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2015 р.. С. 61–63.

[img]
Preview
Інше (тези)
Download (300kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 16 Трав 2016 21:05
Оновлення: 16 Трав 2016 21:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20950

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу