Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми

Вознюк, О. В. (2014) Парадоксоведення навчальна дисципліна нової освітньої парадигми. Наукові записки Малої академії наук України. – Збірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки (6). pp. 44-62.

[img]
Preview
PDF
Download (497kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується думка про те, що сучасна освіта, як і наука, переходить до нової педагогічної парадигми, в рамках якої виявляється необхідність введення спеціальної навчальної дисципліни – парадоксоведення, подібно до містичного богослов'я, яке є навчальним предметом у релігійних навчальних закладах. Концептуалізуются нові педагогічні напрями – метаморфозна педагогіка та педагогіка життєвих фактів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: парадокс; онтологічні та семантичні парадокси; парадоксоведення; парадоксальне мислення; гуманітарне та природниче знання; педагогіка життєвих фактів; метаморфозна педагогіка.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 17 May 2016 12:04
Last Modified: 17 May 2016 12:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20964

Actions (login required)

View Item View Item