Основні аспекти постнекласичної педагогіки

Вознюк О. В. (2015) Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). С. 21–31.

[img]
Preview
pdf
Download (460kB) | Preview

Анотація

Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: системна криза освіти, освітня парадигма, постнекласична наука та педагогіка, тестові процедури
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Трав 2016 12:06
Оновлення: 17 Трав 2016 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20967

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу