Вознюк О. В. (2015) Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. № 85. С. 21–31.
Preview
Вознюк_Стаття_Спецвипуск.PDF
Завантажити (460kB) | Preview
Анотація
Розглядаються основні аспекти постнекласичної педагогіки на основі міждисциплінарних узагальнень та фундаментальної методологічної бази – універсальної парадигми розвитку. Робиться висновок про становлення та розвиток нової постнекласичної наукової парадигми, що позначається на докорінному зрушенні суспільної рефлексії й суспільної свідомості від субстратно-речовинної, суб’єкт-об’єктної до субстанціонально-польової, резонансної суб'єкт-суб'єктної парадигми пізнання, від дискретно-атомарно-фрагментарного до цілісно-континуального світосприйняття, світобачення, світорозуміння.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | системна криза освіти, освітня парадигма, постнекласична наука та педагогіка, тестові процедури |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 17 Трав 2016 12:06 |
Оновлення: | 17 Трав 2016 12:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20967 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Основні аспекти постнекласичної педагогіки. Проблеми освіти: Наук-метод. зб.. 2015. № 85. С. 21–31. |