Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу

Карпенко, Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 166-169.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (132kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Аналізується поняття інформаційно-аналітичних умінь, пропонується їх класифікація та можливі шляхи їх поетапного формування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: В.В. Васильчук
Дата внесення: 25 Лист 2008 11:13
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2117

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу