Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА")

Борисов, В. С. (2016) Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"). ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (213kB) | Перегляд
Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 06 Черв 2016 10:04
Останні зміни: 06 Черв 2016 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21278

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу