Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження

Арешонков В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). С. 96–100.

[img]
Preview
pdf
Download (346kB) | Preview

Анотація

У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань, умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 14 Черв 2016 10:50
Оновлення: 14 Черв 2016 10:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21390

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу