Арешонков, В. Ю. (2013) Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження. Науковий вісник Донбасу (4(24)). с. 96-100.
|
pdf
Download (346kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_4_5.pdf
Опис
У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань, умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, зміст освіти, зміст суспільствознавчої освіти, навчальний предмет |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління |
Користувач, що депонує: | Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл |
Дата внесення: | 14 Черв 2016 10:50 |
Останні зміни: | 14 Черв 2016 10:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21390 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |