Арешонков В. Ю.
(2013)
Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в понятійній системі історико-методичного дослідження.
Науковий вісник Донбасу (4(24)).
С. 96–100.
Анотація
У статті автор здійснив спробу уточнення поняття „зміст шкільної суспільствознавчої освіти” в понятійній системі історико-методичного дослідження. Зроблено висновок, що зміст шкільної суспільствознавчої освіти у радянській школі потрібно розуміти як систему інтегрованих наукових знань,
умінь і навичок, способів навчальної діяльності, формалізованих в навчальних програмах, яка забезпечувала розвиток здібностей школярів, формування їх світогляду, моралі та поведінки, підготовку до суспільного життя і праці.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |