Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи

Семенець Л. М. (2016) Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи. Проблеми та перспективи розвитку освіти.

[img]
Preview
pdf
Download (126kB) | Preview

Анотація

Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1].

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Знання, уміння, навички, процес, навчально - виховний, здоров'я.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 24 Черв 2016 16:31
Оновлення: 24 Черв 2016 16:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21503

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу