Семенець, Л. М.
(2016)
Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходи.
Проблеми та перспективи розвитку освіти.
Опис
Сучасний розвиток України вимагає подальшого вдосконалення системи підготовки вчителя як особистості, здатної ставити та вирішувати важливі й необхідні завдання щодо проблем безпеки, які постають перед загальноосвітньою школою на якісно новому рівні. Учитель як гарант збереження життя й здоров’я дітей повинен не тільки вміти створювати безпечні, комфортні та результативні умови навчально-виховного процесу, а й формувати в учнів культуру безпеки – озброїти учнів необхідними знаннями, уміннями й навичками з безпеки життєдіяльності [1].
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |