Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом

Мазяр О. В., Горбань Марія (2016) Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 51–52.

[img]
Preview
Текст
Download (343kB) | Preview

Анотація

Поведінка старшокласників у конфліктних ситуаціях має особливу актуальність і становить цікавість у зв’язку з питаннями соціальної інтеграції і дорослішання. Адже нова соціальна ситуація розвитку особистості в юнацькому віці обумовлює зміни в індивідуальних особливостях особистості, в результаті чого відбувається загострення міжособистісних стосунків. Міжособистісні конфлікти – це зіткнення відмінних переконань, їхня боротьба. Тому не дивно, що юнаки по-різному відстоюють власну думку. Не останнє місце при цьому відіграє груповий статус суб’єкта. Часто старшокласнику для того, щоби захистити свої переконання, не вистачає впевненості через вплив свого групового статусу, або, навпаки, він настільки в ньому переконаний, що вступає в пряме змагання з опонентами. Такі стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях можуть закріпитися за суб’єктом і непродуктивно проявлятися далеко за межами шкільного колективу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 17:00
Оновлення: 04 Лип 2016 17:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21557

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу