Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом

Мазяр, О. В., Горбань, Марія (2016) Порівняльний аналіз стратегій поведінки у конфліктних ситуаціях юнаків із різним соціометричним статусом. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). pp. 51-52.

[img]
Preview
Text
Download (343kB) | Preview

Abstract

Поведінка старшокласників у конфліктних ситуаціях має особливу актуальність і становить цікавість у зв’язку з питаннями соціальної інтеграції і дорослішання. Адже нова соціальна ситуація розвитку особистості в юнацькому віці обумовлює зміни в індивідуальних особливостях особистості, в результаті чого відбувається загострення міжособистісних стосунків. Міжособистісні конфлікти – це зіткнення відмінних переконань, їхня боротьба. Тому не дивно, що юнаки по-різному відстоюють власну думку. Не останнє місце при цьому відіграє груповий статус суб’єкта. Часто старшокласнику для того, щоби захистити свої переконання, не вистачає впевненості через вплив свого групового статусу, або, навпаки, він настільки в ньому переконаний, що вступає в пряме змагання з опонентами. Такі стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях можуть закріпитися за суб’єктом і непродуктивно проявлятися далеко за межами шкільного колективу.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 04 Jul 2016 17:00
Last Modified: 04 Jul 2016 17:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21557

Actions (login required)

View Item View Item