Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці

Никончук, Н. О., Гуменюк, Христина (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). с. 53-55.

[img]
Перегляд
Text
Download (327kB) | Перегляд

Опис

Молодший шкільний вік є дуже важливим періодом у житті дітей. Специфіка його в тому, що він характеризується провідною діяльністю – учінням. Спілкування з вчителем і ровесниками несе особливу цінність, адже діти переходить на новий рівень – рівень самопізнання. Для молодших школярів стає важливою думка оточуючих, визнання з боку референтних осіб. Діти прагнуть бути першими в різних видах діяльності, вчаться аналізувати свої дії, вчинки, негативні та позитивні якості. Рефлексія стає важливим компонентом формування особистості учнів початкових класів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 04 Лип 2016 17:01
Останні зміни: 04 Лип 2016 17:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21559

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу