Никончук Н. О., Гуменюк Христина (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. С. 53–55.
Гуменюк Никончук.pdf
Завантажити (327kB) | Preview
Анотація
Молодший шкільний вік є дуже важливим періодом у житті дітей.
Специфіка його в тому, що він характеризується провідною
діяльністю – учінням. Спілкування з вчителем і ровесниками несе
особливу цінність, адже діти переходить на новий рівень – рівень
самопізнання. Для молодших школярів стає важливою думка
оточуючих, визнання з боку референтних осіб. Діти прагнуть бути
першими в різних видах діяльності, вчаться аналізувати свої дії,
вчинки, негативні та позитивні якості. Рефлексія стає важливим
компонентом формування особистості учнів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 17:01 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 17:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21559 |
ДСТУ 8302:2015: | Никончук Н. О., Гуменюк Христина Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. 2016. № 8. С. 53–55. |