Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці

Никончук Н. О., Гуменюк Христина (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. С. 53–55.

[thumbnail of Гуменюк Никончук.pdf]
Preview
Текст
Гуменюк Никончук.pdf

Завантажити (327kB) | Preview

Анотація

Молодший шкільний вік є дуже важливим періодом у житті дітей.
Специфіка його в тому, що він характеризується провідною
діяльністю – учінням. Спілкування з вчителем і ровесниками несе
особливу цінність, адже діти переходить на новий рівень – рівень
самопізнання. Для молодших школярів стає важливою думка
оточуючих, визнання з боку референтних осіб. Діти прагнуть бути
першими в різних видах діяльності, вчаться аналізувати свої дії,
вчинки, негативні та позитивні якості. Рефлексія стає важливим
компонентом формування особистості учнів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 17:01
Оновлення: 04 Лип 2016 17:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21559
ДСТУ 8302:2015: Никончук Н. О., Гуменюк Христина Динаміка рефлексії особистісної якості «тактовний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. 2016. № 8. С. 53–55.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу