Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку

Мазяр О. В., Ковальчук Юлія (2016) Процесуальні відмінності мислення дітей із розумовою відсталістю та нормою інтелектуального розвитку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 67–69.

[img]
Preview
Текст
Download (259kB) | Preview

Анотація

Мислення є одним із головних пізнавальних процесів і завдяки цьому процесу можна глибше проникнути у сутність навколишнього світу, а рівень розвитку мислення визначає, якою мірою людина здатна орієнтуватись у світі. З праць багатьох науковців відомо, що діти з розумовою відсталістю мають проблеми в інтелектуальній сфері. Для того, щоби створити умови для максимальної корекції порушення у цій сфері, потрібно досконало знати особливості процесу мислення цих дітей, щоби забезпечити формування необхідних трудових умінь, виховати особистісні якості, значущі для соціальної адаптації таких дітей. Особливостям мислення дітей із розумовою відсталістю приділяли увагу такі вчені як Л.С. Виготський, К. Левін, Ж.І. Шиф, В.Г. Петрова, С.Я. Рубінштейн, Х.С. Замський, В.М. Синьов.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 17:47
Оновлення: 04 Лип 2016 17:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21567

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу