Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з високим рівнем навчальної успішності на початку навчального року

Ткачук О., Загурська І. С. (2016) Психологічні особливості образу вчителя у першокласників з високим рівнем навчальної успішності на початку навчального року. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 153–154.

[img]
Preview
Текст
Download (275kB) | Preview

Анотація

Проблема взаємостосунків вчителя та учнів є центральною у вітчизняній психології, оскільки міжособова взаємодія у навчальній діяльності значною мірою визначає особистісний розвиток школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 12:34
Оновлення: 04 Лип 2016 12:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21588

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу