Динаміка рефлексії особистісної якості «чесний» у молодшому шкільному віці

Чернушич І., Никончук Н. О. (2016) Динаміка рефлексії особистісної якості «чесний» у молодшому шкільному віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 162–163.

[img]
Preview
Текст
Download (206kB) | Preview

Анотація

Рефлексія формується в молодшому шкільному віці, адже саме у процесі навчальної діяльності учні починають аналізувати свої дії, поведінку, себе по відношенню до інших. Такий аналіз є не досить чітким та ґрунтовним, однак на даному етапі вікового розвитку школярі вже можуть усвідомлювати прояви особистісних якостей (доброзичливість, щедрість, чесність тощо).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 18:49
Оновлення: 04 Лип 2016 18:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21591

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу