Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці

Янчевська, В., Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 181-183.

[img]
Перегляд
Text
Download (259kB) | Перегляд

Опис

У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності психологічної підтримки з боку членів родини.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 04 Лип 2016 12:42
Останні зміни: 04 Лип 2016 12:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21596

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу