Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці

Янчевська, В. and Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). pp. 181-183.

[img]
Preview
Text
Download (259kB) | Preview

Abstract

У юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності психологічної підтримки з боку членів родини.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 04 Jul 2016 12:42
Last Modified: 04 Jul 2016 12:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21596

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics