Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики

Бурська О. П. (2007) Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 73–75.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (115kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми виконавської підготовки студентів на основі формування художньо-інтонаційної слухової свідомості. Розглядаються змістові особливості виконавського пізнання музики, методика формування слухомисленнєвих стратегій в контексті художньо-інтонаційних завдань.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:54
Оновлення: 14 Серп 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2160

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу