Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами

Фальковська Л. М., Хмельницька Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика (2). С. 82–84.

[img]
Preview
Текст
Download (717kB) | Preview

Анотація

Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:01
Оновлення: 05 Лип 2016 13:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21604

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу