Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами

Фальковська Л. М., Хмельницька Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика. № 2. С. 82–84.

[thumbnail of Фальковська Хмельницькаpdf.pdf]
Preview
Текст
Фальковська Хмельницькаpdf.pdf

Завантажити (717kB) | Preview

Анотація

Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:01
Оновлення: 05 Лип 2016 13:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21604
ДСТУ 8302:2015: Фальковська Л. М., Хмельницька Марія Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика. 2016. № 2. С. 82–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу