Фальковська Л. М., Хмельницька Марія (2016) Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика. № 2. С. 82–84.
Preview
Фальковська Хмельницькаpdf.pdf
Завантажити (717kB) | Preview
Анотація
Сучасна політична картина світу ставить перед Україною вимоги якісних і кількісних змін в політичній організації країни. Загальна демократизація суспільства, реформа децентралізації влади та збільшення повноважень місцевих органів самоврядування вимагає підвищення виборчої культури громадян, налагодження ефективної комунікації між політичними партіями та громадою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:01 |
Оновлення: | 05 Лип 2016 13:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21604 |
ДСТУ 8302:2015: | Фальковська Л. М., Хмельницька Марія Особливості сприйняття юнаками невербальних образів політичної реклами. Особисте зростання: теорія і практика. 2016. № 2. С. 82–84. |