Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку

Вікарчук О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 16–19.

[img]
Preview
Текст
Download (741kB) | Preview

Анотація

Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової наукової спільноти до даної сфери дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:02
Оновлення: 26 Трав 2017 12:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу