Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку

Вікарчук О. І. (2016) Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 16–19.

[thumbnail of Вікарчук.pdf]
Preview
Текст
Вікарчук.pdf

Завантажити (741kB) | Preview

Анотація

Сфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами
розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій
економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової
наукової спільноти до даної сфери дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:02
Оновлення: 26 Трав 2017 12:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 16–19.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу