Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання

Власенко, Інна (2016) Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 20-23.

[img]
Preview
Text
Download (653kB) | Preview

Abstract

Соціально-політична нестабільність, зміни ціннісних засад суспільства, реформування системи освіти в Україні зумовлюють зростання конфліктності у стосунках суб’єктів навчально-виховного процесу, а також підвищення внутрішньої дисгармонії вчителя, що виявляється у формі внутрішньоособистісних протиріч та конфліктів.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:03
Last Modified: 05 Jul 2016 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21607

Actions (login required)

View Item View Item