Діалектичні закони розвитку неформальної освіти

Павлик, Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 56-58.

[img]
Перегляд
Text
Download (732kB) | Перегляд

Опис

Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови, форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні методологія відображає загальні принципи пізнання та категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм, стилів мислення, картини світу.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:30
Останні зміни: 26 Трав 2017 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21628

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу