Діалектичні закони розвитку неформальної освіти

Павлик Н. П. (2016) Діалектичні закони розвитку неформальної освіти. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 56–58.

[img]
Preview
Текст
Download (732kB) | Preview

Анотація

Розглядаючи методологію як вчення про принципи побудови, форми і способи пізнання, на загальнофілософському рівні методологія відображає загальні принципи пізнання та категоріальний склад науки в цілому (гранично широкі поняття, як-от причина, наслідок, необхідність, можливість, дійсність); висвітлення найбільш загальних зв’язків реального світу у цілісності; відображає метатеоретичний рівень наукового пізнання через опис парадигм, стилів мислення, картини світу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:30
Оновлення: 26 Трав 2017 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21628

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу