Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності

Пойта І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 68–70.

[img]
Preview
Текст
Download (737kB) | Preview

Анотація

Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:35
Оновлення: 26 Трав 2017 12:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21634

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу