Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності

Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 68-70.

[img]
Перегляд
Text
Download (737kB) | Перегляд

Опис

Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:35
Останні зміни: 26 Трав 2017 12:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21634

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу