Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності

Пойта І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 68–70.

[thumbnail of Пойта.pdf]
Preview
Текст
Пойта.pdf

Завантажити (737kB) | Preview

Анотація

Маркетологи і засоби масової інформації все більше
усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує
ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують
практичне підтвердження того, що необхідність впровадження
багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових
комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з
традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного
повідомлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:35
Оновлення: 26 Трав 2017 12:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21634
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 68–70.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу