Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності

Пойта, І. О. (2016) Особливості застосування концепції «cross медіа» у маркетинговій діяльності. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). pp. 68-70.

[img]
Preview
Text
Download (737kB) | Preview

Abstract

Маркетологи і засоби масової інформації все більше усвідомлюють, що зростаючий потік інформації в мережі знижує ефективність їх маркетингової діяльності там. Вони отримують практичне підтвердження того, що необхідність впровадження багатоканального «cross media», інтегрованих маркетингових комунікацій, в яких електронні засоби масової інформації разом з традиційною формою медіа виконують функцію одного послідовного повідомлення.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 05 Jul 2016 13:35
Last Modified: 26 May 2017 12:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21634

Actions (login required)

View Item View Item